Gorączka lodu
Elsa i Kristoff chcą urządzić Annie najlepszą imprezę urodzinową wszechczasów, ale moce oraz przeziębienie Elsy sprawiają, że przyjęcie przybiera niezaplanowany, pełen niespodzianek obrót.