Mit: opowieść z Krainy lodu
W zaczarowanym lesie pod Arendelle, w czasie rodzinnych opowieści na dobranoc ożywają baśnie o duchach żywiołów (zainspirowanych postaciami z filmu Disneya „Kraina lodu II”) i ukazują się zdarzenia z ich przeszłości i przyszłości.