Koń by się uśmiał
W tej porywającej przygodzie spotykają się klasyczna, ręcznie rysowana animacja i najnowocześniejsza technologia. Miki, Minnie i przyjaciele wybierają się na przejażdżkę muzycznym wozem z sianem, ale Czarny Piotruś próbuje ich prześcignąć swoim gruchotem. W filmie głosu Mikiemu użyczył sam Walt Disney.