Parowiec Willie
Pierwsza wydana kreskówka o Myszce Miki i pierwsza kreskówka z synchronizowanym dźwiękiem. Myszka Miki jest złośliwym marynarzem na statku pod dowództwem despotycznego kapitana Pete’a.
Pierwsza wydana kreskówka o Myszce Miki i pierwsza kreskówka z synchronizowanym dźwiękiem. Jako złośliwy marynarz na statku, Miki – ku uciesze Minnie – gra „Indyka w słomie”, wykorzystując jako swoje instrumenty całą menażerię. Despotyczny kapitan statku Pete nie jest zadowolony i Miki kończy obierając ziemniaki w kuchni.