Miasto nadziei
Artysta Colin odkrywa, że miłość jego życia, narzeczona Vera, poślubia innego mężczyznę. Z tego powodu ucieka on do sennego, amerykańskiego miasteczka Hope w Nowej Anglii, aby zatracić się w swojej sztuce i ukoić zranione serce.
„Miasto nadziei” to urocza komedia romantyczna z udziałem Colina Firtha, Heather Graham i Minnie Driver. Artysta Colin (Firth) odkrywa, że miłość jego życia, narzeczona Vera (Driver), seksowna i wyrafinowana kobieta poślubia innego mężczyznę. Z tego powodu ucieka on do sennej, amerykańskiej wioski Hope w Nowej Anglii, aby zatracić się w swojej sztuce i ukoić zranione serce. Wkrótce znajduje Mandy (Graham), kogoś więcej niż powierniczkę swoich trosk. To piękna i wolna dusza, która skrada mu serce. Niestety w życiu Colina niespodziewanie znów pojawi się Vera. „Miasto nadziei” to zachwycająca i wciągająca komedia o odnajdywaniu nieoczekiwanego szczęścia.