Diabeł ubiera się u Prady
Młoda kobieta przeprowadza się do Nowego Jorku, by zostać pisarką i niespodziewanie otrzymuje posadę asystentki despotycznej redaktorki naczelnej najważniejszego magazynu o modzie.