Idiokracja
Mniej niż przeciętny facet zostaje zamrożony, a następnie budzi się w roku 2515 i odkrywa, że jest teraz najmądrzejszym człowiekiem na Ziemi. Wcale nie jest mądrzejszy - to reszta świata stała się głupsza.
Niezbyt lotny bibliotekarz armii amerykańskiej zostaje eksperymentalnie zamrożony, a następnie wszyscy o nim zapominają. Kiedy w końcu zostaje wybudzony w 2515 roku, odkrywa, że rasa ludzka stała się głupsza, a on jest teraz najmądrzejszym człowiekiem na ziemi.