Straszny film 4
Cindy dowiaduje się, że dom, w którym mieszka, jest nawiedzany przez małego chłopca i postanawia dowiedzieć się, kto go zabił i dlaczego. Poza tym kosmiczne „TriPody” atakują świat, a Cindy musi odkryć tajemnicę, aby je powstrzymać.