Dzieciak, który został królem
Alex jest dwunastoletnim brytyjskim uczniem, którego codzienne problemy przyćmiewa znalezienie mitycznego miecza - Excalibura. Teraz, z najpotężniejszym mieczem w historii trzymanym w rękach przez najbardziej bezsilnego ucznia w Wielkiej Brytanii, rozpoczyna się epicka przygoda, gdy Alex i jego przyjaciele muszą pokrzyżować plany średniowiecznemu złoczyńcy imieniem Morgana, który jest zdecydowany zniszczyć świat.