Oz Wielki i Potężny
Fantastyczna przygoda „Oz Wielki i Potężny" z wytwórni Disneya to historia Oscara Diggsa (James Franco), podrzędnego magika cyrkowego o wątpliwej moralności. Gdy tornado przenosi Diggsa do Krainy Oz, wydaje mu się, że wygrał los na loterii – do czasu, gdy spotyka trzy czarownice (Mila Kunis, Rachel Weisz i Michelle Williams), które nie są przekonane, czy to on jest wielkim czarodziejem, którego wszyscy się spodziewali. Niechętnie wplątany w próbę rozwiązania problemów krainy Oz i jej mieszkańców, Oscar musi odkryć, kto jest dobry, a kto zły, zanim będzie za późno. Korzystając z iluzji, pomysłowości, a nawet odrobiny magii, Oscar staje się wielkim czarodziejem, a także lepszym człowiekiem.