Jeździec znikąd
To szalona jazda szybkiej akcji, eksplozji i strzelanin, która ożywia zamaskowaną legendę z zupełnie nowej perspektywy – gdy ostatni ze swojego rodzaju Jeździec Znikąd połączył siły z Tonto, mrocznym i tajemniczym samozwańczym stróżem prawa, by szukać zemsty, gdy sprawiedliwość ich zawiodła.