Piraci z Karaibów: Na krańcu świata
Czarujący rzezimieszek, kapitan Jack Sparrow, tkwi w niewoli Luku Davy’ego Jonesa. Piracka brać rusza na pomoc. By go odnaleźć i uwolnić, przemierzą morza od Singapuru po sam kraniec świata i jeszcze dalej.
Kapitan Jack Sparrow (Johnny Depp), schwytany w pułapkę Davy’ego Jonesa na krańcu świata, jest ostatnim z dziewięciu członków Trybunału Braci, rodzaju pirackiej rady. Piraci ze wszystkich stron muszą się zjednoczyć, aby stawić opór Kompanii Wschodnioindyjskiej, która za wszelką cenę, chce oczyścić podległe sobie wody z piratów. Najpierw jednak sam Jack potrzebuje ratunku. Od egzotycznych scenerii Singapuru, po sam kraniec świata, wizualnie olśniewająca i trzymająca w napięciu trzecia odsłona „Piratów z Karaibów" ponownie skusi cię wielką przygodą, magią i mitami.