Król Artur
Opowieść o dzielnym Arturze (Clive Owen), jego braterskiej więzi z Lancelotem (Ioan Gruffudd) i lojalności wobec Rycerzy Okrągłego Stołu walczących wspólnie w imię miłości i wolności.
Nieprawdopodobnie urzekająca opowieść o bohaterskich przygodach jednej z najbardziej legendarnych postaci w historii. Opowieść o dzielnym Arturze (Clive Owen), jego braterskiej więzi z Lancelotem (Ioan Gruffudd) i lojalności wobec Rycerzy Okrągłego Stołu walczących wspólnie w imię miłości i wolności. W roli drugoplanowej Keira Knightley. Zrealizowany z rozmachem film łączy walory kina kostiumowego z trzymającym w napięciu kinem akcji. Tego hitu nie można przegapić.