Mała Syrenka 2: Powrót do morza
Ariel, Sebastian, Florek i wszystkie ulubione postacie z pierwszego filmu wpadają z pluskiem do tej cudownej przygody, pełnej niezapomnianych postaci, wprawiających płetwy w ruch piosenek oraz ekscytującej, dynamicznej fabuły. Ariel i Eryk muszą ukryć syrenie dziedzictwo swojej ukochanej córki Melodii, aby ochronić ją przed mściwą siostrą Urszuli, Morganą. Lecz kiedy zew morza okazuje się zbyt silny dla Melodii, wzywają króla Trytona i wszystkie dobre stworzenia na lądzie i pod falami, by pomogli uratować ich córkę i przywrócić harmonię w morzach.