Mała Syrenka
Poznaj przygody Arielki, syrenki mieszkającej w oceanie z ojcem, czyli królem Trytonem, siostrami, krabem Sebastianem i rybą Florkiem. Dzięki wsparciu przyjaciół nawet straszliwa wiedźma Urszula nie będzie w stanie zaszkodzić Arielce!
„Mała Syrenka” to pełen wspaniałych animacji oraz kolorowych i komiksowych postaci serial oparty na jednym z najsłynniejszych, uwielbianych filmów Disneya w historii. Od razu przypadł do gustu miłośnikom pełnometrażowej wersji. W serialu znów usłyszymy głosy znane z filmu: JODI BENSON wciela się w Arielkę, a SAMUEL E. WRIGHT w Sebastiana, zjawiskowego skorupiaka, przed którym cały ocean kłopotów – w podwodnym świecie Atlantyki na naszych bohaterów czekają nowe przygody i nieznane dotąd postacie.