Zbaraniały lew
Klasyczny film animowany, którego narratorem jest legenda Disneya Sterling Holloway. W wyniku pomyłki Pana Bociana małe lwiątko trafia pod opiekę łagodnego stada owiec. Dopingowany przez matkę, ale zaczepiany przez inne owieczki, Lambert wkrótce wyrasta na potężnego lwa, ale równie nieśmiałego i łagodnego jak owca, która go wychowała. Czy Lambert znajdzie w sobie odwagę, by obronić mamę, gdy stado zaczyna prześladować głodny wilk?