Pluto bohater
Pluto, który zupełnie nie pasuje do eleganckiej wystawy psów, flirtuje z Fifi, wybredną suczką rasy pekińczyk. Juror każe Mikiemu i Plutowi opuścić wystawę, ale gdy wybucha pożar, to Pluto ratuje Fifi i zostaje bohaterem.