Narciarstwo
Goofy, po ustaleniu, jak się ubrać, wyrusza na stok, aby zademonstrować sztukę jazdy na nartach. W serii gagów i perypetii Goofy pokazuje skręcanie, jazdę tyłem, a nawet skok narciarski.