Trąbka powietrzna
Myszka Minnie chce, żeby Miki posprzątał jej podwórko. Mały powietrzny wir przeszkadza mu jednak w usunięciu opadłych liści.
Myszka Miki pragnie spróbować świeżo upieczonego ciasta Minnie, która chce, żeby Miki posprzątał jej podwórko. Mała, kapryśna trąba powietrzna przeszkadza mu jednak w usunięciu opadłych liści. W końcu Mikiemu udaje się pozbyć trąbki, lecz ta wraca z mamą, która psuje całą pracę.