Straż sąsiedzka
Mieszkańcom spokojnej mieściny Glenview wiedli spokojne życie... do czasu, gdy czterej z nich nie postanowili założyć straży sąsiedzkiej.
Mieszkańcom spokojnej mieściny Glenview wiedli spokojne życie... do czasu, gdy czterej z nich nie postanowili założyć straży sąsiedzkiej. Tworzą ją: wzorowy obywatel Evan (Ben Stiller), imprezowicz Bob (Vince Vaughn), twardziel Franklin (Jonah Hill) i szukający miłości Jamarcus (Richard Ayoade).