Nocna randka
Typowe małżeństwo z przedmieść wybiera się na randkę do restauracji. Przypadkowa pomyłka uruchamia lawinę zaskakujących zdarzeń.
Znudzone małżeństwo po trzydziestce próbuje ożywić swój związek, wybierając się na randkę do modnej restauracji. Zbieg okoliczności sprawia, że zostają uwikłani w aferę kryminalną z przemytnikiem narkotyków. Wspólna walka z niebezpieczeństwem przypomina im, jak bardzo się kochają.