Jednostka Przygotowawcza – Operacja: Skarb Mikołaja
Śledź zabawne przygody najlepszych tajnych agentów wśród elfów Świętego Mikołaja, Lanny’ego i Wayne’a. Do Bożego Narodzenia zostało już tylko kilka dni, a pani Mikołajowa i Magee werbują Wayne’a i Lanny’ego do tajnej misji odzyskania tajemniczego przedmiotu ukrytego głęboko w biurze Świętego Mikołaja. Czy nieustraszony duet zdoła wykonać misję na czas, czy też zostanie odkryty przez samego Mikołaja i skazany na umieszczenie na liście niegrzecznych?