Mickey: Bajkowe Święta
Dołącz do Myszki Miki, Minnie i ich przyjaciół – poznaj zabawne i podnoszące na duchu opowieści z ich najbardziej niezapomnianych Świąt Bożego Narodzenia, które spędzili razem. Wejdź w świat radosnych przygód i magicznych świątecznych piosenek, które opowiadają o radości, jaką daje okres Bożego Narodzenia.
Myszka Miki i Minnie wraz ze swymi sławnymi przyjaciółmi Goofym, Donaldem, Daisy i Pluto przywołują wspomnienia o miłości, magii i niespodziankach w trzech cudownych gwiazdkowych historyjkach. Zgodnie ze wspaniałą disnejowską tradycją opowiadania czarownych historii Miki i Minnie przypominają rok, w którym się w sobie zakochali i pierwszą, niezapomnianą wspólną Gwiazdkę. Goofy i Max opowiadają o swoich zabawnych, zimowych przeżyciach i o wizycie prawdziwego Świętego Mikołaja, która sprawiła, że były to najbardziej magiczne i niezwykłe święta w ich życiu. Trzej weseli siostrzeńcy Donalda wspominają, jak kiedyś życzyli sobie, żeby Gwiazdka była codziennie i jak spełnione życzenie przerodziło się w pełną komizmu katastrofę, a w efekcie pozwoliło im zrozumieć na czym polega prawdziwy duch Bożego Narodzenia. W bajce pojawiają się obrazy tytoniu.