Piotruś Pan: Wielki powrót
Dołącz do Dzwoneczka, Piotrusia Pana oraz Zagubionych Chłopców i poznaj Jane, bardzo praktyczną córkę Wandy. Jane wyrosła z opowieści matki o piratach i wróżkach – dopóki Kapitan Hak nie porwał jej do Nibylandii.
Odwiedź ponownie Dzwoneczka, Piotrusia Pana oraz Zagubionych Chłopców i poznaj Jane, bardzo praktyczną córkę Wandy. Jane wyrosła z opowieści matki o piratach i wróżkach – dopóki Kapitan Hak nie porwał jej do Nibylandii. Przebiegły pirat wciela w życie intrygę, której celem jest schwytanie Piotrusia i Dzwoneczka, której światło szybko blednie, bo Jane nie wierzy we wróżki. Teraz tylko Jane, pierwsza w historii Zagubiona Dziewczynka, może ich uratować – ale najpierw musi zdać się na wiarę, zaufanie i Magiczny Pył. Film zawiera przedstawienia tytoniu.