Rozbrykany pies Pluto
Pluto próbuje pomóc Mikiemu w wiosennych porządkach i grabieniu liści, ale wraz z nadejściem wichury, szałem nieszczelnego węża i inwazją much dzień zamienia się w chaos. Pluto pakuje się w kłopoty przez rolkę lepu na muchy, co prowadzi do paru niezapomnianych scen.