Kiedy Miki zasypia podczas czytania „Alicji po drugiej stronie lustra” Lewisa Carrolla, śni, że przechodzi przez lustro w sypialni do krainy, w której meble i inne przedmioty się poruszają i można z nimi wchodzić w interakcje. Nie wszystkie jednak są przyjazne, a Miki wzbudza zazdrość króla talii kart tańcem z królową, więc pozostałe karty go atakują, a Miki musi uciekać z powrotem przez lustro, gdy budzi go budzik.