Misja: Bal
Zbliża się bal na zakończenie szkoły, a uczennica ostatniej klasy liceum Mandy i jej przyjaciel Ben, z którym zazwyczaj trzymają się na uboczu, co krok natykają się na wymyślnie przygotowane zaproszenia na tańce. Mandy myśli tylko o dostaniu się na wymarzony Harvard, lecz gdy zaczyna pomagać w nauce Grahamowi, gwiazdorowi szkolnej koszykówki, musi raz jeszcze przemyśleć, czy uczelnia jej marzeń warta jest poświęcenia wszystkiego, w co wierzy.
Bal na zakończenie szkoły zbliża się wielkimi krokami, a uczennica ostatniej klasy liceum Mandy Yang i jej przyjaciel Ben, z którym zazwyczaj trzymają się na uboczu, co chwila natykają się na wymyślnie przygotowane w stylu lat 80. zaproszenia na tańce. Myśli Mandy skupione są jednak na czymś innym – jej życiowym marzeniu, by dostać się na Harvard. Gdy okazuje się, że decyzja o jej przyjęciu została wstrzymana, Mandy decyduje się podjąć wszelkie kroki, by dostać się na listę oczekujących. Nawet jeśli wiąże się to z poproszeniem o pomoc jedynej osoby, której nienawidzi – popularnego w szkole gwiazdora koszykówki Grahama Lansinga, którego ojciec jest wpływowym senatorem i absolwentem Harvardu. Kiedy Mandy zaczyna pomagać w nauce Grahamowi, zaczyna zdawać sobie sprawę, że jest on zupełnie inny, niż jej się wydawało, oraz że jej życie to nie tylko Harvard.