High School Musical: serial
Po wspaniałych wakacjach na obozie Shallow Lake, Dzikie Koty wracają do East High, gdzie przygotowują spektakl „High School Musical 3: Ostatnia klasa”. Niestety przedstawienie wisi na włosku, kiedy dyrektor ogłasza, że Disney postanowił nakręcić długo oczekiwany film „High School Musical 4: Spotkanie po latach”, a zdjęcia odbędą się w ich ukochanej szkole.
Disney ogłasza, że film „High School Musical 4: Spotkanie po latach” będzie kręcony w East High.
Na halloweenowej imprezie u Giny relacje przechodzą testy, a tajemnice wychodzą na jaw.
Gdy Ricky i Kourtney zwiedzają uczelnie, a pozostałe Dzikie Koty są zajęte, musical jest zagrożony.
Ricky, Gina i pozostałe Dzikie Koty muszą podjąć życiowe decyzje w wieczór premiery HSM3.