Przygoda na Antarktydzie
Psi zaprzęg musi przetrwać w surowych warunkach antarktycznej zimy do czasu powrotu swojego pana, który zrobi wszystko, by przyjść im z pomocą. Inspirujące, przygodowe kino dla całej rodziny.
Disney przedstawia „Przygodę na Antarktydzie”, pasjonującą opowieść o niezwykłej przyjaźni ośmiu psów z zaprzęgu i ich pana (Paul Walker). Psy muszą przetrwać w surowych warunkach antarktycznej zimy do czasu powrotu Jerry'ego, który zrobi wszystko, by przyjść im z pomocą. Dzięki sile przyjaźni, wierze, zaufaniu i nieprzeciętnej odwadze Jerry i psiaki odbędą niesamowitą podróż, by się nawzajem odnaleźć. Inspirujące, przygodowe kino dla całej rodziny.