Zew krwi
„Zew krwi", film oparty na klasycznej powieści przygodowej, ukazuje barwną historię Bucka, psa o wielkim sercu i człowieka (Harrison Ford), z którym zetknął go los. Wygodne życie Bucka w Kalifornii zmienia się diametralnie gdy zostaje porwany i wcielony do psiego zaprzęgu na Alasce.
„Zew krwi", film oparty na klasycznej powieści przygodowej Jacka Londona, ukazuje barwną historię przyjaźni poczciwego psa Bucka z Johnem Thorntonem (Harrison Ford). Po latach wygodnego życia w słonecznej Kalifornii Buck zostaje porwany i wywieziony na dziką Alaskę, którą w ostatniej dekadzie XIX wieku ogarnia gorączka złota. W jukońskiej dziczy Buck musi zapomnieć o miejskich wygodach. Wcielony do psiego zaprzęgu pocztowego poznaje smak codziennej harówki i musi toczyć bój o przetrwanie. Jego życie zmieni się, gdy pozna Thorntona, samotnego poszukiwacza przygód, z którym wkrótce wyrusza na wyprawę życia. Obcując z piękną lecz bezlitosną naturą, zdani tylko na siebie, obaj podróżnicy doświadczają głębokiej przemiany. Film łączy niezapomniane role aktorskie z nowoczesną animacją, zapewniając widzowi realistyczne, wzruszające i olśniewające widowisko wizualnie.