Śnieżne psy
Śnieżne psy Disneya to zabawna, pełna przygód komedia dla całej rodziny. Ted Brooks, dentysta, (Cuba Gooding Jr.) nie cierpi psów. Pewnego dnia niechętnie zostawia swój wygodny gabinet w Miami i wyrusza na Alaskę, by poznać swoje korzenie i odebrać spadek. Na jego nieszczęście okazuje się nim być siódemka uroczych, ale niesfornych psów zaprzęgowych rasy Syberian Husky, które zajdą mu za skórę. Choć jego życie z dnia na dzień schodzi na psy, Ted postanawia nauczyć się powozić zaprzęgiem, mimo, że trafił do całkiem obcego mu świata i mierzy się z wyzwaniami, o jakich nawet nie śnił: śnieżycą, cienkim lodem i onieśmielającym traperem zwanym Grzmotem. A także wielkim arktycznym wyścigiem i akcji ratunkowej, w której stawką będzie życie. Ta psia przygoda, na widok której nie sposób nie merdać ogonem, będzie świetną zabawą i peanem na cześć rodziny - tej ludzkiej i tej psiej!