Po wypadku w tajemniczym laboratorium szalonego naukowca, doktora Simona Zgrozy, zwyczajny beagle odkrywa, że ma niezwykłe umiejętności... i zdolność mówienia! Ubrany w atrakcyjny kostium superbohatera Ultrapies przysięga, że będzie chronić nękanych mieszkańców miasta, a przede wszystkim śliczną spanielkę o imieniu Polly. Kiedy szatański plan doktora Zgrozy i jego przerośniętego hycla grozi zniszczeniem całego miasta, tylko Ultrapies może je uratować.