Sylwetka Muhammada Abdula Aziza, który został niesłusznie skazany za zabójstwo. Pierwszy wywiad telewizyjny z Azizem od czasu jego uniewinnienia. Program opowiada o zamachu na Malcolma X w 1965 r., dziesięcioleciach spędzonych przez Aziza za kratkami i na zwolnieniu warunkowym, a także o niszczącym wpływie tego wydarzenia na rodzinę Aziza.