Czarna dziura
Statek USS Cygnus zostaje uwięziony na krawędzi czarnej dziury – wielkiego, pustego obszaru, gdzie kończą się czas i przestrzeń. Wszystko, co przekroczy jej granicę, trafia do nieodkrytego świata. W tej opowieści o genialnych robotach i szalonych humanoidach widzowie wyruszą w niesamowitą podróż, aby odkryć największą tajemnicę natury: czarną dziurę.