Człowiek rakieta
Pilot doświadczalny Cliff Secord znajduje ściśle tajny plecak odrzutowy i pakuje się w szaloną aferę pełną tajemnic, napięć i intryg, oraz napotyka szereg bezwzględnych złoczyńców na czele z hollywoodzkim gwiazdorem filmowym.