Pociąg do Darjeeling
Po śmierci ojca trzech skłóconych ze sobą braci wyrusza we wspólną podróż pociągiem przez Indie w poszukiwaniu swojej matki.
Trzech amerykańskich braci w żałobie po śmierci ojca wyrusza w pełną niespodziewanych zwrotów akcji podróż przez Indie, by odnowić rodzinne więzi i odnaleźć matkę, która wstąpiła do zakonu w Himalajach.