Król lew 3: Hakuna matata
W przygodowej komedii Timon i Pumba ujawniają, skąd się wzięli, gdzie się spotkali i jak pomogli Simbie ocalić Serengeti. Ich opowieść daje nam wgląd w niektóre znaczące wydarzenia z Króla Lwa, które z perspektywy Timona i Pumby wyglądały nieco inaczej – na przykład, gdy król Mufasa przedstawił małego Simbę królestwu zwierząt. Powiedzmy tylko, że za tym dramatycznym momentem, gdy wszystkie zwierzęta pokłoniły się swojemu nowemu władcy, coś się kryło. Nathan Lane, Matthew Broderick i Ernie Sabella powracają w tej prześmiesznej muzycznej opowieści; poznamy też nowe barwne postaci, takie jak mama Timona (Julie Kavner) i wujek Max (Jerry Stiller).