Trzej ślepi myszkieterowie
W swoim dążeniu do przetrwania trzej muszkieterowie nieustannie przechytrzają Kapitana Katta. Gdy on ich ściga, myszy wchodzą między butelki, dzięki czemu zwiększa się ich liczba, dezorientując kapitana Katta i powodując, że wpada on we własne pułapki.