Taniec Szkieletów
Wesoły kwartet cmentarnych szkieletów wychodzi z grobów, by bawić się i przetańczyć całą noc w tej upiornej animacji z serii „Silly Symphony” do makabrycznej muzyki Edvarda Griega (w adaptacji Carla Stallinga). Pomysłowa animacja Uba Iwerksa wykorzystuje wiele cmentarnych gagów z udziałem zwierząt i kościstego ksylofonu.