Dzwoneczek i tajemnica piratów
Dzwoneczek wyrusza w epicką podróż w poszukiwaniu Zariny – sprytnej i ambitnej wróżki, którą oczarował Błękitny Magiczny Pył. Razem muszą stawić czoło bandzie piratów dowodzonych przez okrętowego chłopca, który wkrótce zyska sławę jako Kapitan Hak.
„Dzwoneczek i tajemnica piratów” to rozgrywająca się w świecie Piotrusia Pana opowieść o Zarinie – przebiegłej i ambitnej wróżce, którą oczarował Magiczny Błękitny Pył i jego nieograniczone możliwości. Gdy szalone pomysły Zariny wpędzają ją w tarapaty, wróżka jednoczy siły z piratami ze Skały Czaszki, którzy mianują ją kapitanem. Dzwoneczek wyrusza wraz z przyjaciółmi w epicką podróż w poszukiwaniu Zariny, by wraz z nią stawić czoła piratom dowodzonym przez okrętowego chłopca o imieniu Jakub, który wkrótce zyska sławę jako Kapitan Hak. Mnóstwo śmiechu, miłości, magii i emocji – to wszystko w opowieści o „Dzwoneczku i tajemnicy piratów”.