Dzwoneczek
Wkrocz do krainy Wróżek Disneya i nareszcie poznaj historię najsłynniejszej z nich. Wybierz się w podróż do Przystani Elfów i razem z Dzwoneczkiem oraz jej przyjaciółkami poznaj moc wiary, zaufania i magicznego pyłu.