Jednostka przygotowawcza: aniołki kontra ancymony
Dwudziesty piąty grudnia zbliża się wielkimi krokami, a Wayne i Lanny ścigają się z czasem, aby odzyskać tajną technologię z bieguna północnego, która wpadła w ręce niegrzecznego hakera komputerowego. Zdesperowany Wayne za wszelką cenę chce zapobiec chaosowi w Boże Narodzenie, szuka więc pomocy czołowego eksperta od niegrzecznych dzieci: wystrzałowego członka Brygady Węglowej, Noela, który okazuje się również jego dawno niewidzianym bratem.