Powrót żółwia Toby'ego
Zając Max i żółw Toby stają do pojedynku w meczu bokserskim. Max denerwuje się, gdy Toby chowa się do swojej skorupy podczas walki, więc próbuje oszukiwać, wrzucając do środka fajerwerki. Jego plan przynosi jednak odwrotny skutek i fajerwerki pomagają Toby’emu wygrać. Jest to kontynuacja filmu „Żółw i zając”.