We Love Moses
Kiedy Ella miała 12 lat, walczyła po raz pierwszy. A kiedy miała 12 lat, odkryła seksualność. Teraz 18-letnia Ella zastanawia się, jak jej obsesja na punkcie Mosesa, najlepszego przyjaciela jej brata, pozostawiła ją z sekretem, którego wciąż dochowuje.