Za kulisami filmu „Doktor Strange w multiwersum obłędu”
Zanurz się w świat filmu „Doktor Strange w multiwersum obłędu” i zajrzyj za jego kulisy z reżyserem Samem Raimiego i aktorami, którzy opowiadają o swoich doświadczeniach przy tworzeniu najmroczniejszej historii Marvela. Poznaj twórców filmu, którzy wyjawią wszystkie tajemnice produkcji, od tworzenia wizji po kreację multiwersum, i opowiedzą o wspólnej pracy przy projektowaniu filmowych światów oraz nadawaniu im wyjątkowych właściwości dzięki efektom wizualnym i skomplikowanym scenom akcji.