Legendy Marvela
LEGENDY ukazują, jak złodziej Scott Lang stał się najmniejszym z wielkich bohaterów świata.
LEGENDY ukazują, jak Hope Van Dyne przywdziała skrzydła i skafander i stała się Osą.
Serial LEGENDY ukazuje, jak zbuntowany sierota Peter Quill stał się przywódcą Strażników Galaktyki.
Serial LEGENDY przypomina, jak niezrównana zabójczyni Gamora stała się Strażniczką Galaktyki.
Serial LEGENDY wspomina, jak zimna zabójczyni Nebula przeistoczyła się w bohaterkę o wielkim sercu.
Serial LEGENDY wspomina kąśliwego szopa Rocketa, który odnalazł rodzinę wśród Strażników Galaktyki.
Serial LEGENDY ukazuje, jak Kraglin stał się Strażnikiem Galaktyki z prawdziwego zdarzenia.
Serial LEGENDY przypomina, jak Groot, gadające drzewo, został Strażnikiem Galaktyki.
Przypomnimy sobie przygody Nicka Fury'ego, największego szpiega na świecie i twórcy Avengerów.
Przypomnimy sobie historię Skrulli, rasy uciśnionych zmiennokształtnych, którzy walczą o wolność.