Złota rączka
Złota Rączka i jego skrzynka narzędziowa to lokalna ekipa, do której warto się udać, gdy pojawiają się problemy. Serial śledzi zabawne przygody życzliwego pana złota rączka i jego eklektycznej grupy mówiących narzędzi, pokazując widzom w wieku przedszkolnym, jak rozwiązywać konflikty i problemy. „Złota Rączka” to wielokulturowy serial o tym, jak radzić sobie z kłopotami. Latynoski bohater, Maniek Garcia, to pomocny, zdeterminowany młody człowiek, który z pomocą swojego eklektycznego zestawu mówiących narzędzi pomaga mieszkańcom miasteczka w naprawianiu wszystkiego, co nie działa. Komiczne przygody Mańka dają wspaniały wgląd w hiszpańską kulturę i język, a sam bohater i jego narzędzia pokazują młodym widzom, jak radzić sobie z codziennymi kłopotami.