Miki i raźni rajdowcy
W warsztacie w Hotdogowie Miki, Donald, Goofy, Minnie i Daisy szykują się do wyścigów transformującymi furami nie tylko po swoim mieście, ale po całym świecie!
Ale się dzieje! Sensacyjna Szóstka rusza w trasę! W warsztacie w Hotdogowie Miki, Donald, Goofy, Minnie i Daisy szykują się do wyścigów transformującymi furami nie tylko po swoim mieście, ale po całym świecie! A kiedy akurat nie są w trasie, Daisy i Minnie stają się raźnymi pomocnicami, podającymi pomocną dłoń mieszkańcom miasta. Zajmij miejsce, przygotuj się i WYSTARTUJ z Mikim i jego przyjaciółmi na spotkanie nowych przygód!