Spaced Out
Czy kiedykolwiek chciałeś polecieć w kosmos? Zastanawiałeś się nad Drogą Mleczną lub tym, czy kosmici naprawdę istnieją? W takim razie obejrzyj „Spaced Out”! Dowiedz się więcej o naszym wszechświecie dzięki zdjęciom z Kosmicznego Teleskopu Hubble'a i zobacz, jak inspiruje on nasz świat i kulturę.