Nature Boom Time
Charlie, Kirby i Patrick podróżują po Stanach Zjednoczonych, aby poznać różne rodzaje drzew. Nauka i historia są wyjaśniane za pomocą papierowych wycinanek i głupiutkiej Casey z siedziby głównej.
Festiwal Kwitnącej Wiśni to święto niesamowitych, kwitnących drzew w Waszyngtonie.
Charlie i zespół zabierają aparaty fotograficzne pod wodę, by zbadać las wodorostów w Kalifornii.
Charlie i jego zespół spędzają kilka dni w lesie deszczowym Hoh w Parku Narodowym Olympic.
Kirby i Charlie wyruszają na dwudniową wyprawę kajakami przez Everglades na Florydzie.
Charlie i Kirby jadą do Savannah w stanie Georgia, gdzie poznają oplątwę brodaczkową.
Charlie, Kirby i Patrick sprawdzają niesamowite rzeźby z drzew w parku tematycznym Gilroy Gardens.